Բանավոր մաթեմատիկա. ընտրությամբ գործունեություն
1-3-րդ դասարաններ
2023-2024 ուսումնական տարի
«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում սովորողի ընտրությամբ գործունեությունը կազմակերպվում է ըստ ուսումնական պլանի:
- Սովորողն իր ընտրությամբ շաբաթական 2 ժամ մասնակցում է «Երաժշտական գործունեություն», «Կերպարվեստ», «Մարմնամարզություն», «Մաթեմատիկա բանավոր» դասընթացներից մեկին: (ուսպլան, կետ 30)
«Մաթեմատիկա բանավոր» դասընթացին մասնակցում են մաթեմատիկա սիրող սովորողները՝ որպես նախասիրության զարգացման միջոց:
Դասընթացի նպատակը սովորողի նախասիրության զարգացումն է:
Դասընթացի խնդիրներն են՝
սովորողների մոտ զարգացնել ուշադրությունը, հիշողությունը, դիտողականությունը, աշխատասիրությունը, նպատակասլացությունը, համբերությունը, ինքնուրույնությունը, հնարամտությունը, հետազոտելու, վերլուծելու, ընդհանրացնելու, դատողություններ անելու, կոնկրետ իրավիճակներում արագ կողմնորոշվելու կարողությունները:
Ուսումնական միջավայրը
Ուսուցումը կազմակերպվում է անվտանգ, հիգենիկ և լուսավոր միջավայրում (դասարան-լաբորատորիա, բակ-պարտեզ,տեխնոպարկ, ընտանեկան միջավայր, առցանց հարթակներ)՝ սովորողի մտավոր և ֆիզիկական զարգացման համար անհրաժեշտ պայմանների և միջոցների կիրառմամբ:
Անհրաժեշտ պարագաներ՝ համացանցին միացված անհատական ուսումնական գործիք՝ նեթբուք կամ նոթբուք, ժամացույց, կշեռք, մետր, կառուցողական (ինքնաշեն) խաղեր, սեղանի խաղեր ու խաղալիքներ, այլ:
Դասընթացի կազմակերպումը
Ուսումնական պարապմունքների կազմակերպումը հիմնականում առկա է, սահմանված կարգով իրականացվում է նաև հեռավար, առցանց և տնային ուսուցման ձևերով։ Դասընթացի կազմակերպման կարևոր բաղադրիչը բանավոր հաշվարկն է: Ուսումնական գործընթացի ընթացքում իրականացվում են նաև նախագծային, խմբային, ինքնուրույն աշխատանքներ, խնդիր-առաջադրանքների վերլուծություն, քննարկում, լուծում, լուծման տարբեր եղանակների բացահայտում:
Թեմաները
- Մաթեմատիկան մեր շուրջը. Մաթեմատիկայի պատմությունից, ինչպես է առաջացել մաթեմատիկա բառը, ինչպես են հաշվել նախամարդիկ:
- Մաթեմատիկական նշանների առաջացումը
- Թվերի և թվանշանների աշխարհում
- Մաթեմատիկական ֆոկուսներ
- Մաթեմատիկական լաբիրինթոսներ
- Օրինաչափություններ
- Գլուխկոտրուկներ
- Ռեբուսներ
- Խաչբառեր
- Հետադարձ լուծմամբ խնդիրներ
- Առաջադրանք –թակարդներ, կատակ –խնդիրներ
- Մաթեմատիկական խաղեր
- Խնդիրներ վերալցման վերաբերյալ
- Խնդիրներ կշռման վերաբերյալ
- Խնդիրներ շարժման վերաբերյալ
- Կոմբինատորական առաջադրանքներ
- Կախարդական շրջան
- Մոգական քառակուսիներ
- Կառուցողական առաջադրանքներ
- Թանգրամներ
- Ճապոնական սուդուկոներ
Ուսումնական նախագծերը
Ուսումնական ռեսուրսներ
- Մաթեմատիկական ֆլեշմոբեր
- «Կենգուրու» -ի խնդիրների
- Խորամանկ խնդիրներ
- Հայոց այբուբենի տառերի թվային արժեքը
- Առաջադրանքներ
- Օրինաչափություն
- Թվային խաչբառ_1
- Թվային խաչբառ_2
- Ռեբուս եղանակներ
- Ռեբուս ամիսներ
- Բառային ռեբուսներ
- Խառը առաջադրանքներ
- Մաթեմատիկական քառակուսիներ
- Տրամաբանական հարցեր
- Խորամանկ խնդիրներ 1, 2
- Գրաֆիկական պատկերներ 1, 2
- Մտքի զարգացում
- Մաթեմատիկական խաղեր
- Ճապոնական սուդուկուներ
- Խնդիրներ լուցկիներով 1
- Խնդիրներ լուցիկներով 2
- Խնդիրներ լուցկու հատիկներով
- Տրամաբանական խնդիրներ
- Լաբիրինթոսնեը
- Մեկ հպումով
- «առուցողական, ինքնաշեն խաղեր ու խաղալիքներ»
- Մաթեմատիկական ամսագիր
- Մաթեմատիկական խաղերի փաթեթ
- Խնդիրների լուծման ժողովածու
Առցանց խաղեր
Այլ
Ամփոփումը
Յուրաքանչյւր ամսվա վերջում հրապարակվում է տվյալ ամսվա գործունեության ամփոփումը, որի շրջանակում ամփոփվում է նաև ամսվա համար նախատեսված գործունեության արդյունքները:
Գնահատումը
Դասընթացի գնահատման ցուցանիշներ են համարվում ուսումնական պարապմունքների լուսաբանումները բլոգներում, ֆլեշմոբյան խնդիրների լուծման մեթոդական նկարագրությունների հրապարակումները, նախագծերով աշխատանքը, համագործակցային աշխատանքները, ճամբարային գործունեությւնը:
Աղբյուրը՝ Անահիտ Հարությունյանի բլոգ