Մասնակիցներ՝ Հյուսիսային դպրոցի 2․2 դասարանի սովորողներ
Ժամանակահատվածը՝ նոյեմբեր
«Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոն» ստուգատեսը նախատեսված է կրթահամալիրի ուսումնական օրացույցով:
Նախագծի նպատակը և խնդիրները
- Ստեղծագործական-վերլուծական մտածողության զարգացում:
- Տեղեկության որոնում, ներկայացում:
- Բանավոր խոսքի զարգացում:
- Ինքնուրույնության, ինքնարտահայտման հմտություննների և կարողությունների ձևավորում
- Մեդիահմտությունների զարգացում
Գործունեությունը
- Պատումներ «Ես սեբաստացի եմ», «Իմ դպրոցը», «Իմ սեբաստացի ընկերը», «Սեբաստացի ուսուցիչներ», «Կրթահամալիրի յոթ հրաշալիքները» վերնագրերով
- Հարցազրույցներ տարատարիք սովորողներից՝Ու՞մ անունն է կրում կրթահամալիրը,որո՞նք են կրթահամալիրի դպրոցները, ո՞վ է Մխիթար Սեբաստացին, ի՞նչ կփոխեիք, կավելացնեիք կրթահամալիրում և նման հարցեր:
- Հարցազրույցներ սեբաստացի նոր ընտանիքի անդամների հետ «Ինչո՞ւ և ինչպե՞ս ընտրեցիք այս դպրոցը» թեմայի շուրջ։
Գործունեության կազմակերպում
Հարթակում ծնողն է՝
- Նոր մասնագիտությունների բացահայտում և հմտությունների զարգացում: Ծնող-սովորողներ-դպրոց կապի ճանաչում, ամրապնդում։
- Ծնողները կներկայացնեն իրենց մասնագիտական հմտությունները, կարևոր տեղեկությունների մասին կխոսեն, կպատասխանեն սովորողներին հետաքրքրող հարցերին՝ խված մասնագիտությունից։
Թթուդրիկ
- Նախապատրաստում ( բանջարեղենային ուսումնասիրություններ, հանելուկներ, ասիկներ, խնդրագրքերի ստեղծում)
- Իրականացում (տոնական երգ ու պար, բանջարեղենային կերպարներ, աղաջրի պատրաստում)
- Ամփոփում (ռոդարիական հնարքների միջոցով առածանիի, պատմությունների, շուտասելուկների հորինում)
Հարիսայի ծես
Կրթական նորամուտներ, կրթական փոխանակումներ, ցուցահանդեսներ, ֆոտոցուցադրություններ, համերգներ, թատերական ներկայացումներ։
Մեդիամիջավայրը՝ դասարանական բլոգ, ենթակայք, կայք:
Ամփոփումն՝ այստեղ